רכשתם טאבון? אוהבים פיצות? לקורס פיצה נאפוליטנית דיגיטלי >> לחצו כאן

טאבונים ביתיים

גוזני דום | Gozney Dome [סקירה מלאה 2023]

גוזני דום | Gozney Dome
הדום הוא הטאבון הביתי החדש של חברת Gozney והוא לא משהו שראינו עד עכשיו בתחום הטאבונים הביתיים. עם עיצוב ייחודי, משטח אפייה ענק, פיצ'רים חדשים ומחיר שתואם את כל הכיף הזה - האם הוא יצליח לכבוש את ליבם של הישראלים?

קפצו לחלק הרלוונטי :)

איזה כיף שעולם הטאבונים הביתיים צומח! החברות ממשיכות להשתדרג ולהוציא לנו דגמים חדשים עם שכלולים שלא ראינו עד היום.

הבשורה החדשה בעולם הוא ה- Dome טאבון היוקרה הביתי החדש של חברת Gozney. טאבון מאוד ורסטילי שמתאים למגוון רחב של סוגי בישול ואפיה ומביא איתו המון חידושים ושינויים לעולם!

בואו נתחיל!

מבחינה עיצובית

הדום מביא איתו עיצוב שלא ראינו בחיים לטאבון ביתי, לקח כמעט 3 שנים לעצב אותו והוא מותאם לשימוש מסחרי ופרטי כאחד. הטאבון מעוצב בצורה עגולה וחלקו החיצוני עשוי מברזל מצופה קרמיקה וכרגע זמין בצבע אחד בלבד ויפיפה (מעין לבן שמנתי). באופן יחסי המעטפת לא מתחממת בצורה מוגזמת. בחלקו התחתון של הטאבון תמצאו תא ייעודי לעצים, מד טמפרטורה דיגיטלי, מווסת חום ועוד כמה פיצ'רים שנדבר עליהם בהמשך.

בנוסף לטאבון ניתן לקנות גם סטנד ייעודי בגובה 98 ס"מ עם מדפי צד נפתחים מושלמים להנחת ציוד וכלים, שני מדפים פנימיים לאחסון, וו תלייה וגלגלים נוחים (אשר יכולים להינעל) לניידות מושלמת.
בקיצור לגמרי רואים שהושקע הרבה זמן מחשבה בעיצוב ובתכנון של הטאבון. הוא יפיפה ויראה טוב בכל חצר או מרפסת ביתית.

נוחות שימוש ופיצ'רים נוספים

אז לטאבון הזה יש מגוון עצום של יתרונות ופיצ'רים שלא ראינו בטאבונים אחרים. קודם כל יש לו משטח אפיה גדול בהחלט (בערך 55 על 45 ס"מ) וניתן לאפות בו פיצה יחידה ענקית או 2 פיצות קטנות (עדיף אחת). גובה הפתח הוא 13 ס"מ ככה שבקלות תוכלו להכניס את רוב הסוגים של כלים יצוקים. אבן השמוט של הטאבון עבה באופן יחסי (30 מ"מ) ובכך יכולה לאגור חום רב ולאפות בצורה מהירה וטובה יותר.
למען הסר ספק הדום יכול לפעול גם באמצעות גז וגם באמצעות עצים/פחמים (אפשר גם לשלב) כמו כן על פי גוזני הוא מגיע לחום של 500 מעלות צלזיוס. חלקו העגול של הטאבון עוזר לפיזור החום בחלל הפנימי ובכך רוב חלקי אבן השמוט אמורים להיות בטמפרטורה דומה. במידה ואתם בוחרים להפעיל את הטאבון על עצים בלבד תוכלו לכסות את פתח הגז עם כלי יעודי ובכך "להרוויח" משטח אפייה נוסף.
כמו שציינו לפני כן בחלקו התחתון של הטאבון יש מד טמפרטורה דיגיטלי וחדשני שאמור להיות מדויק בהחלט! יש לו גם חיבורים לשני חיישנים חיצוניים למדידת טמפרטורה של מאכלים שונים כמו בשרים ובכך לדעת את מידת העשייה המדויקת של הסטייק שלכם (מטורף!).

אחד הפיצ'רים המגניבים ביותר שהוסיפו לטאבון זה מערכת אוורור חדשנית שיושבת ממש מתחת לעצים הבוערים ואיתה ניתן לשלוט על זרמי האוויר הנכנסים ובכך על עוצמת הלהבות של העצים. רוצים לאפות לחם? אין בעיה! גם על זה חשבו והוסיפו "מזרק קיטור" שנועד להוסיף לחות לתוך הטאבון ובכך ליצור קראסט מצוין ותפיחה טובה של הבצק. חולי ניקיון? קבלו את זה: במקום לגרוף לכיוונכם את כל הפחמים בסוף השימוש גוזני בנו מגירת שפשוט דוחפים לשם את האפר ומרוקנים אותה בקלות לאחר השימוש.
בנוסף לכל הדברים הטובים שציינו כאן למעלה בגוזני מבהירים שהם חושבים על העתיד: איפה שנמצאת כיום מערכת האוורור יהיה ניתן לשים במקום כל מיני אביזרים משלימים שהם מתכננים להוציא (כמו יחידה לעישון קר!) ובכך להפוך את הטאבון לורסטילי עוד יותר.

מחיר וגזר דין

אז הגוזני דום (בלבד, בלי אביזרים נוספים) נמכר בארצות הברית במחיר של 1999$ באירופה במחיר של 1499€ ובישראל בלא פחות מ-8900₪.
אין לנו ספק ובאופן חד משמעי הדום הוא בליגה אחרת לגמרי. הוא מכיל פיצ'רים שלא ראינו בשום טאבון אחר ורמת החשיבה מאחורי העיצוב והתפעול גובהה בהחלט. האם הוא שווה את המחיר? את זה קשה לנו להחליט אבל לעומת הטאבונים הביתיים האחרים ההוצאה היא הרבה הרבה יותר משמעותית וכרגע הוא מתאים או לבעלי אמצעים או לחובבי אוכל מושבעים שמוכנים להשקיע די הרבה כסף בתחביב (שימו לב שכמעט כל אבזור נוסף כמו מערכת האוורור, הסטנד וכו' יעלה לכם עוד כסף).

כתבות נוספות :

טאבון נייד

טאבון נייד מומלץ | איך בוחרים טאבון נייד? [2023]

חולמים על בישול ואפיה בשטח עם טאבון נייד? אנחנו פה בשביל לעשות לכם סדר! כפי שאתם בטח רואים יוצאים עוד ועוד דגמים של טאבונים קטנים וניידים אשר מתאימים לטיולי שטח, קמפינג, אירועי חוץ ועוד. כולם קומפקטים ויכולים להיכנס לתא המטען של הרכב. אבל איזה אחד בשבילכם? בואו נתחיל 🙂

קרא עוד »
גוזני דום | Gozney Dome

גוזני דום | Gozney Dome [סקירה מלאה 2023]

הדום הוא הטאבון הביתי החדש של חברת Gozney והוא לא משהו שראינו עד עכשיו בתחום הטאבונים הביתיים. עם עיצוב ייחודי, משטח אפייה ענק, פיצ'רים חדשים ומחיר שתואם את כל הכיף הזה – האם הוא יצליח לכבוש את ליבם של הישראלים?

קרא עוד »
טאבון ביתי מחיר

טאבון ביתי מחיר | כמה יעלה לכם התענוג הלוהט? [2023]

טאבון ביתי כבר מזמן הפך לכלי חובה במטבח של כל חובב אפיה ובישול! הפיצות החמות, המאפים הטריים, חום הלהבה והטעם המעושן הופכים את הכלי הזה לאהוב במיוחד בישראל. מה המחיר של הטאבון הביתי? כמה עולה האבזור המשלים? כל זה בהמשך הכתבה!

קרא עוד »

בקרוב: סדנת פיצה נאפוליטנית דיגיטלית

קניתם טאבון ביתי? אוהבים פיצות? הסדנה הזו הזה הוא בשבילכם! 
בואו ללמוד איך מכינים פיצה נאפוליטנית מושלמת :)

רוצים לדעת מה נלמד בסדנה? 

סדנאות בטאבון הביתי