רכשתם טאבון? אוהבים פיצות? לקורס פיצה נאפוליטנית דיגיטלי >> לחצו כאן

טאבונים ביתיים

טאבון ברטלו – Bertello | האם הוא מתחרה ראוי? [2023]

טאבון ברטלו
הטאבון הביתי של חברת Bertello האמריקאית קצת פחות מוכר מהמתחרים החזקים בשוק, האם הוא יכול להוות תחרות של ממש? האם הוא שווה את הכסף? בואו נבדוק את זה!

קפצו לחלק הרלוונטי :)

על החברת ברטלו (Bertelloׂ)

חברת ברטלו (לשעבר נאפולי) נכנסה לתודעה לאחר שהשיקה את הטאבון הביתי שלה בקמפיין גיוס המונים אמריקאי (קיקסטארטר) והצליחה לגייס את מלא הסכום תוך 24 שעות בלבד! בנוסף לכך בשנת 2020 הציגו את הטאבון הביתי של ברטלו בתוכנית הטלוויזיה "הכרישים" הגרסה האמריקאית ובכך זכו לחשיפה עצומה (בעיקר בארצות הברית) בישראל החברה אומנם קצת פחות מוכרת לעומת Gozney או Ooni אבל עדיין תמצאו את הטאבונים שלהם בכמה וכמה בתים כאן.

הטאבונים הביתיים של חברת ברטלו (Betello) 

לחברת ברטלו כיום 2 דגמים של טאבונים ביתיים כשרק אחד מהם זמין בישראל.

הטאבון הראשון הוא הטאבון המוכר: טאבון ביתי עם משטח אפייה בגודל 12" (בערך 30 ס"מ) במשקל של 15.6 ק"ג. על פי חברת ברטלו הטאבון מגיע לטמפרטורה של 450 מעלות צלזיוס תוך 15 דקות. הטאבון עשוי נירוסטה ובעל שכבת מגן מבודדת שנועדה למנוע כוויות. היתרון הבולט של הטאבון זה שהוא יכול לפעול על גז, עצים ופחמים וגם על ידי שילוב שלהם אם כי שימו לב הטאבון מגיע ללא מבער גז שצריך לקנות בנפרד. בקיצור יש לנו פה טאבון משולב לאפיית פיצות בגודל 30 ס"מ עם עיצוב נחמד במחיר לא רע בכלל.

בנוסף שנתיים וחצי לאחר מכן חברת ברטלו הוציאו טאבון חדש: גרסת הגרדנה 16" (40 ס"מ) ושוקל בערך 28 ק"ג. ניתן להבין שהיתרון העיקרי של הטאבון הביתי החדש של חברת ברטלו הוא משטח האפייה הרחב שלו אשר ניתן להכניס אליו פיצות בגודל 40 ס"מ בנוסף לכך גם פתח הכניסה שלו גדול יותר משל הדגם הישן והרגליים שלו גבוהות יותר. בדגם הזה לא צריך לקנות מבער גז בנפרד הוא מגיע עם הטאבון והוא גם משופר לפיזור חום יעיל יותר בחלל בטאבון. גם בדגם הזה יכול לפעול באמצעות גז, עצים או פחמים ויתרון בולט הוא היכולת להשתמש גם בגז וגם בעצים/פחמים בו זמנית. בקיצור יש לנו פה גרסה משופרת של הדגם הישן עם הסקת מסקנות נכונה והמחיר? רק כשיגיע לישראל נדע להגיד.

לגבי כלים יעודיים ומאכלים שונים: כמובן שכמו רוב הטאבונים הביתיים שאנחנו מציגים במגזין גם בברטלו ניתן להכין מגוון רחב של מאכלים שונים למעט פיצות נפוליטניות – מאפים כמו סמבוסקים, למבעג'ון, פיתות. ירקות צלויים בטאבון, בשרים, עופות, דגים ועוד המון. את כל המאכלים האלה ניתן להכין באמצעות כלים יעודיים לטאבון שיכולים להתמודד עם חום גבוה – אנחנו תמיד ממליצים על ברזל יצוק בלבד.

על מגזין פיצה-יולו

את מגזין פיצה-יולו אנחנו כותבים מתוך אהבה לעולם הפיצות והטאבונים הביתיים. במגזין תמצאו מגוון תכנים שיעזרו לכם בעיקר לפני רכישה של טאבון ביתי. אנחנו תמיד כן בשבילכם לכל שאלה או בקשה – מוזמנים ליצור איתנו קשר בטופס בעמוד הבית.

רוצים לקרוא עוד?

אוני נגד גוזני ההשוואה המלאה [2023]

רשימת האביזרים המלאה לטאבון הביתי [2023]

כתבות נוספות :

טאבון נייד

טאבון נייד מומלץ | איך בוחרים טאבון נייד? [2023]

חולמים על בישול ואפיה בשטח עם טאבון נייד? אנחנו פה בשביל לעשות לכם סדר! כפי שאתם בטח רואים יוצאים עוד ועוד דגמים של טאבונים קטנים וניידים אשר מתאימים לטיולי שטח, קמפינג, אירועי חוץ ועוד. כולם קומפקטים ויכולים להיכנס לתא המטען של הרכב. אבל איזה אחד בשבילכם? בואו נתחיל 🙂

קרא עוד »
גוזני דום | Gozney Dome

גוזני דום | Gozney Dome [סקירה מלאה 2023]

הדום הוא הטאבון הביתי החדש של חברת Gozney והוא לא משהו שראינו עד עכשיו בתחום הטאבונים הביתיים. עם עיצוב ייחודי, משטח אפייה ענק, פיצ'רים חדשים ומחיר שתואם את כל הכיף הזה – האם הוא יצליח לכבוש את ליבם של הישראלים?

קרא עוד »
טאבון ביתי מחיר

טאבון ביתי מחיר | כמה יעלה לכם התענוג הלוהט? [2023]

טאבון ביתי כבר מזמן הפך לכלי חובה במטבח של כל חובב אפיה ובישול! הפיצות החמות, המאפים הטריים, חום הלהבה והטעם המעושן הופכים את הכלי הזה לאהוב במיוחד בישראל. מה המחיר של הטאבון הביתי? כמה עולה האבזור המשלים? כל זה בהמשך הכתבה!

קרא עוד »

בקרוב: סדנת פיצה נאפוליטנית דיגיטלית

קניתם טאבון ביתי? אוהבים פיצות? הסדנה הזו הזה הוא בשבילכם! 
בואו ללמוד איך מכינים פיצה נאפוליטנית מושלמת :)

רוצים לדעת מה נלמד בסדנה? 

סדנאות בטאבון הביתי